Archiwum:Polityka prywatności: Różnice pomiędzy wersjami
m (Mgajdzinski przeniósł stronę RODO na Polityka ochrony prywatności, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Zmiana interfejsu) |
m (Mgajdzinski przeniósł stronę Polityka ochrony prywatności na Archiwum:Polityka ochrony prywatności, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Zmiana interfejsu) |
(Brak różnic)
|
Wersja z 01:49, 24 lis 2021
Na podstawie art. 12 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) administrator serwisu Archiwum Harcerskie informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Jakobstaf! Fundacja Harcerstwa wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000798207
- Dane kontaktowe:
- Jakobstaf! Fundacja Harcerstwa
- ul. Gwiaździsta 7C lok. 14
- 01-651 Warszawa
- e-mail: archiwum@archiwumharcerskie.pl
- Jakobstaf! Fundacja Harcerstwa
- Dane kontaktowe:
2. Jakobstaf! Fundacja Harcerstwa może ujawniać i udostępniać dane osobowe innym podmiotom uprawnionym na podstawie i w granicach określonych w prawie.
3. Fundacja nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany i nie wykorzystuje tych danych do profilowania.
4. Dane osobowe osób, których dotyczą dokumenty zamieszczone w Archiwum Harcerskim, nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie wykorzystuje się tych danych do profilowania, mimo to osobom takim przysługują następujące prawa:
- - dostępu do własnych danych osobowych oraz informacji o ich przetwarzaniu;
- - sprostowania błędnych i uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
- - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane przez Jakobstaf! Fundację Harcerstwa z naruszeniem obowiązujących przepisów ochrony danych osobowych.
- - dostępu do własnych danych osobowych oraz informacji o ich przetwarzaniu;
5. Zgłoszenie żądania realizacji praw, o których mowa wyżej, można złożyć poprzez:
- - przesłanie pisma pocztą na adres Fundacji;
- - przesłanie pisma za pomocą poczty elektronicznej na adres archiwum@archiwumharcerskie.pl
- - doręczenie osobiste pisma do Fundacji;
- - przesłanie pisma pocztą na adres Fundacji;
6. Prawa osób, których dane osobowe znajdują się w materiałach zamieszczonych w Archiwum Harcerskim, stanowiących dokumentację przechowywaną wieczyście, mogą w granicach prawa podlegać ograniczeniom ze względu na zachowanie integralności zasobu archiwalnego.